Cum poti sparge parole de mess…


Cum poti sparge parole de mess
Unul mai deprimat spunea odata ca daca prostia ar durea am vedea multa lume urland in chinuri groaznice. Omul avea dreptate dar numai pe jumatate: prostia doare dar cu intarziere. Bun, despre ce e vorba aici. Circula de mult timp o gramada de tutoriale (manuale) care promit sa ajute luserii sa devina mici hackeri adica spargatori dibaci de conturi Yahoo Messenger.

La ce ajuta asta? Pai ajuta, tu nu ai fi interesat sa afli ce discuta prietena/nevasta/amanta in caz ca esti gelos? Sau poate te-a injurat unul pe mess si vrei sa te razbuni. Iata numai cateva motive intemeiate pentru un luser sa tanjeasca dupa o parola de acces. Si cum traim intr-o societate capitalista, exista o oferta generoasa de servicii profesionale care sa satisfaca cererea.

Ca exemplu iata ce putem citi intr-un document intitulat sugestiv

Yahoo Messenger Passwords (de spart parole – merge!!!).doc

cu trei semne de exclamare care sa sublinieze solutia profesionala:

Este foarte SIMPLU !!

Trimite un mail la needmylostpass@yahoo.com cu urmatoarele date (exact in aceasta ordine!!): id-ul tau, parola ta, id-ul victimei.
Este foarte important ca id-urile si parola sa fie introduse corect !!
Parola ta este ceruta pentru a valida cerinta facuta la yahoo messenger. Acest mail va da peste cap Yahoo Helperul si in maxim 2 minute ve-ti primi un mail cu id-ul si parola victimei.

Garantez 100% ca merge !!! EU am aflat f multe parole. 😀 Succes!!

Articol preluat de pe www.cosmosul.ro

P.S.: Aceasta postare este un pamflet… oare? :))

42 de gânduri despre &8222;Cum poti sparge parole de mess…&8221;

  1. brokenwhisper zice:

    Pai logic sa nu mearga. Este pus la misto.
    Cum sa crezi asa ceva? Nu exisa nici un program de spart parole…Of copii astia cred ca tot ce zboara se mananca.

    • ralucutza zice:

      sa stiti ca unii dintre voi aveti dreptate dar unii nu …voi va dati cu parerea dar nu ati incercat ca acea fata sa chinuit sa va dea si voua o mana de ajutor si voi o criticati nu merege nu este bine ce mai conteaza daca la ea a mers … ganditiva de 3 ori inainte de ati spune parerea de altul .pa .ganditiva bine inainte de scrie ceva ok .pa.

  2. sergiu zice:

    huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

  3. bobo zice:

    baaai eu am cautat pe tot netu metode din astea…nu exista te fraieresc rau de tot…..cum sa nu i mearga la aia sA afle parole dak prostii iii trimit parola pe email:)) NU CADETI IN CAPCANA!!!!!

  4. gabytza zice:

    mwama am si eu nevoie de un program saw de o metoda de spart parole le ID, unii zik k nu exista programe, altzii k exista, unii mai zik k sunt metode si tot felu de chestii d’astea, poi lamuritzi-ma si pe mn cum sta treaba, cn a aflat o parola la ID sa intre pe ID-ul asta dulcegirl30 si sa-mi zika frate si mie cum k caut de moolth ntimp pe cnv!!!:@:@:@

  5. Mirciev cristian zice:

    Nu asa fraierilor se sparge o parola la yohoo trebuie sa intratzi in fereastra de mess sa tineti apasat ctrl iar apoi sa apasati m bifati toata lista si daai ok dupa aia ar trebuii sa va apara o fereastra in care scrietzi id vostru id victimei si parola voastra datzi send apoi va aparae pe descktop un floder pe care scrie keylogger yahoo tools in de skidetzi si aveti acolo id si parola tuturoor den lista

  6. crazy biker zice:

    cine afla parola la crazy.biker23 e cel mai tare…asta e id-ul meu…cin o afla sa o posteze aici sau sa-mi dea un mail…ca pana nu vad eu nu cred ca exista programe de spart parole de YM…asa ca „hackeri” va poftesc sa imi spargeti parola :))

  7. nuamblogg zice:

    Cel mai bun mod sa spargi un pass d mess, e sa scoti posesorul id’ului la o bere, il imbeti bine si apoi il santajezi… Desi, exista un risc, sa nu si’o mai aminteasca nici el corect =))))

  8. ralucutza zice:

    hello …sunt tot eu … ba copii nu o luati ca o certa ce vam spus eu sunt un adult si nu imi bat joc de altii ca unii dintre voi.ok si ii salut pe cei care au avut curajul sa spuna ce au simtit .pa.pwp

Lasă un răspuns

