Amintirea


uff..

Ciudate sunt sentimentele… și interpretările pe care le atribuim lor…

Învățăm să avem curaj, să plângem sau să fim cât se poate de curajoși… când ne înfruntăm cu probleme, cu despărţiri…

Ce ne rămâne după o despărțire??? Amintirea…

Aminitirea care, de cele mai multe ori e mai frumoasă decât prezentul…Acum ştiu clar ce vreau de la viaţă, dar se pare că nu prea vrea să mă asculte, se face că nu mă aude… Nu înţeleg de ce…

Aş vrea să dau timpul înapoi… am mai spus-o… dar… poate suna ciudat… aş lua alte decizii… şi poate acum mi-ar fi mai bine…

Dar sper… că viitorul are planurile lui… mai bune, pentru mine..

7 gânduri despre &8222;Amintirea&8221;

  1. calipso zice:

    … ma gandeam ca dak nu am mai astepta ceva de la viata.. si ar astepta viata ceva de la noi,lucrurile ar merge ceva mai bine…. iar cum timpu nu se poate da inapoi iar decizile au fost luate singura posibilitate pe care o vad eu ar fi sa ne folosim de decizile luate fie ele bune fie rele..si sa le transformam pe cele rele in bune si pe cele bune in si mai bune.. daca un rau a fost sapat de apa nu inseamna ca omu nu poate schimba DIRECTIA APEI, SAU CHIAR SA FACA MAI MULTE SANTURI PE DIferite directii. Nu apa isi alege directia..ci santzul sapat ii alege apei directia…………………………………….Noi suntem santzul ……….apa e viatza… iar directia e destinul..care dupa cum bine stim directia o sapa fiecare cum vrea;) deci destinul ni-l faccem singuri

    • Giullie zice:

      uff… sunt convinsa ca e corect ceea ce spui… dar stii cand simti ca nu mai poti sa lupti… cauti calea cea mai simpla… 😀 Sunt intru totul de acord cu tine ca destinul noi ni-l facem… buna chestia cu schimbatul directiei apei… 🙂

  2. calipso zice:

    ce ma oftica cel mai tare e ca gasesc „sfaturi/indrumari” bune..iar eu sunt in aceeasi situatie ca si cei ce au nevoie de ele,doar ca eu nu reusesc sa ma ghidez dupa ceea ce zic.. De obicei calea cea mai simpla e chiar ”amintirea” uitarea… si continuarea drumului spre o alta destinatie

  3. `Uka style zice:

    Atat de adevarat!:X
    Nici nu am cuvinte…
    Amintirile raman intiparite in suflet indiferent de ce va urma…
    Timpul nu il putem da inapoi..
    dar putem..lasa de`o parte..tot ce ne-a facut rau..
    pt k o dragoste adevarata…asteapta…lupta…uita….si IARTA.

  4. nuamblogg zice:

    Daca nu am avea amintiri, nu am avea sentimente. Deciziile (gresite) din trecutrile noastre sunt partea asumata pentru orice lectie pe care o primim de la viata (fie ca vrem sau nu). Cu ce ne alegem la final, e personalittea de care se poate bucura (sau ingrozi) cel (cea) de langa noi. Cat timp omul ramane constient de „ciclu” acesta, nu este expus regretelor capitale (de orice tip sau/si cauza).

    P.S.: Cu cat ne amintim mai des ca trebuie sa uitam lucruri, cu atat ne apropiem mai mult de neutarea lor.. E ca si cum ai vrea sa uiti sa respiri 😉

Lasă un răspuns

