Acasă » chestii » Gand de primavara… MAGNOLIA

Gand de primavara… MAGNOLIA


Magnolia este una din preferatele mele… Nu se ofera nimeni voluntar sa ma ajute sa plantez una pe bloc… 🙂 🙂 🙂

Cum nu am inca o gradina a mea in care sa-mi plantez florile preferate… ma consolez privindu-le in alte gradini si prin poze… Astfel am ales cele mai frumoase dintre fotografii si le-am asezat intr-una din galeriile oferite de wordpress.

Pentru mai multe detalii legate de ingrijirea acestor minunate flori click aici.

Această prezentare necesită JavaScript.


5 gânduri despre „Gand de primavara… MAGNOLIA

  1. ce dragutze suntttttt:X:X:X:X

    P.S. si mie imi place magnoliile…desi..exista cnv carei nu ii plac?? nu cred:D:D:D sunt prea frumoase…:X:X:X

  2. dar eu asa sunt..plina de caterink..si o sa imi fie greu sa ma despart de ea:)))=))

    si app dau la logica nu la geogra asa k nu are cum sa ma treaca Dunarea:)):))

Lasă un răspuns

