1 MAI MUNCITORESC…


Nu pot sa vorbesc prea mult despre perioada comunista… Eram prea mica sa-mi amintesc ceva… Ideea este ca acum fiecare incearca sa sarbatoreasca aceasta zi cum stie mai bine… la mare, la munte, la un gratar, la pescuit sau mai stiu eu unde… Voi ce veti face?

Eu ma intreb de ce isteria asta cu marea… cu Vama Veche de 1 Mai…Eu una…abia astept sa vina vara si sa ajung la mare… Sper…Dar acum… nu e prea cald… in fine… Poate doar atmosfera conteaza. Indiferent de ce veti alege sa faceti, sa petreceti aceasta zi… eu va urez „Distractie placuta!!!”… :* :* :*

Iar in amintirea vremurilor de alta data, pentru cei ce au trait pe propria piele aceste evenimente… am postat aceasta poza…

2 gânduri despre &8222;1 MAI MUNCITORESC…&8221;

  1. Anka zice:

    :)) ” poza..cula” :X:X:))

    eu de 1 MAI am umblat fleaura:)):)):)):)) dar am avut parte si de cea mai tare experientza din viata mea:X:X:X a fost un 1 MAI Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:D:D:D:D:D::*:*:*:*:*:*

Lasă un răspuns

