Acasă » ganduri » Sufletul meu… la limita dintre cer si pamant…

Sufletul meu… la limita dintre cer si pamant…


Stau si ma gandesc… la suflete… la sufletul meu, al tau, al tuturor…

Iar in incercarea de a-i gasi o asemnare in natura… m-am gandit la orizont… la locul in care cerul devine una cu pamantul… la locul in care pare sa fie speranta, linistea si tot ce e mai frumos… Un loc greu de atins… Asta e sufletul meu… uneori senin, fara nori, unde totul e frumos, inflorit… alteori e intunecat… chiar furtuna… Si incearca sa exprime atat de multe… dar reuseste atat de putin…

Orizontul e cel care imi transmite liniste, atunci cand il privesc… Insa sufletul meu…

Această prezentare necesită JavaScript.

4 gânduri despre „Sufletul meu… la limita dintre cer si pamant…

  1. ufff..ce pot sa zic..poate ca aveti dreptate..cunosc situatia..:( dar life goes on..asa k..smile!!:D:DD:D:D maine poate fi mai rau.:D:D:D

    :*:*:*:* si take care..:*>:D<

  2. Woww, intr’adevar ce mai frumoasa comparatie pentru suflet pe are am citit’o..

    O melodie pentru imaginile frumoase de mai sus – Enjoy 😉

Lasă un răspuns

