Acasă » arta » Umbrele…

Umbrele…


Stiam ca umbrelele sunt un bun accesoriu, pentru fotografii… Cautand astefl de fotografii, am descoperit ca pot avea si alte functionalitati decat cele pe care le stim noi… Si dupa cum v-am obisnuit… veti gasi mai jos o galerie cu tema UMBRELLA…


9 gânduri despre „Umbrele…

  1. Hehehe >:) … am descoperit ceva nou ;)) … poze cu umbrelute :).
    Imi place multe a treia, cea cu umbrela „coloristica” :d

    Good work profa’!
    (app: prezentarea MJ a fost THE BEST) :))

    • DA!!! categoric a fost o prezentare foarte buna!!! Felicitarile mele!!! Deja sunt si alte clase din scoala care au vazut-o! 😛
      Sper sa am permisiunea voastra sa o public pe blog… :P:P:P

      • A fost placerea noastra sa o facem … si sincer nu ne-am gandit la nota … Ma bucur ca v-a placut ! 😀

        > aveti permisiunea oficiala de la „pitzy’s band” sa faceti ce doriti cu ea! :* <

  2. a… chiar … nu prea imi vine in minte niciun citat despre umbrele 😐 … dar am melodia perfecta 😀 … ;))
    Enjoy!

  3. Super pozele.mi-au dat o idee d poze thx.. am vazut un comm unde se vorbea de o prezentare MJ. where is it? sau unde o pot vedea si eu?

    • Multumesc Mihai!!! Cu siguranta vei vedea si tu prezentarea!!! Este un proiect de la orele de TIC… dar merita vazut … 😀 …

      Oups… Gata ca ii perii prea mult… pe elevi… =))

Lasă un răspuns

