Acasă » ganduri » Ani de liceu

Ani de liceu


Imi permit sa postez aici filmuletele create, pana acum, de elevii clasei a XII – a FC…

2 gânduri despre „Ani de liceu

  1. colegutzii mei..o sa imi fie dor de voi…de fapt deja imi este..o sa va port mereu in suflet..pt k ati fost o parte din mine in acesti 4 ani:(:(:*:*:*:*

  2. Foarte frumoase clipurile destul de emotionante stiind ca si eu am trecut prin asa ceva…dar nah 😛 incepe o noua etapa in viata ta aceea de stdudentzica :P.Dupa 4 ani de liceu cu multe ore..interminabile :)) dar totul e frumos cand se termina si mai frumos,nu?:P.Cum ti-am zis si ieri am promis ca mai intru 😀 si am intrat …te-am si pus la recomandari:)).:-*

Lasă un răspuns

