Acasă » ganduri » Azi… nu mai sunt eu… nu mai sunt eu, cea de ieri…

Azi… nu mai sunt eu… nu mai sunt eu, cea de ieri…


Azi nu mai sunt eu… cea de ieri… Si asta nu inseamna ca m-am schimbat… ci doar ca am realizat multe… Am regasit vechii prieteni pe care ii uitasem candva… intr-un coltz de suflet, cum ar spune o buna prietena…

Tare ciudata vara asta… am pierdut mult… dar am regasit si mai mult… N-am pierdut „prieteni” ci… „ei” m-au pierdut pe mine… N-am pierdut timp alaturi de ei… ci doar am invatat sa-l valorfic alaturi de cei care… intr-adevar merita…

Nu mai sunt eu cea de ieri pentru ca am invatat sa ma bucur si mai mult de viata, de fiecare clipa… Azi zbor, alerg, zambesc, visez, sper, caut fericirea in tot… si invat sa ma bucur de ea…

7 gânduri despre „Azi… nu mai sunt eu… nu mai sunt eu, cea de ieri…

  1. Pingback: Azi… nu mai sunt eu… nu mai sunt eu, cea de ieri… - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Azi… nu mai sunt eu… nu mai sunt eu, cea de ieri… (via Iulia Radu) « Blog Archive « Rokssana's Blog

  3. Exact asta simteam eu in ziua in care am implinit 30 ani: ca ceva nu mai e la fel, ca eu nu mai sunt la fel. Vreau sa cred ca vorbim despre o imbunatatire a noastra.

    • Dacă privim către viitor cu speranță și optimism, sigur este vorba de o îmbunătățire! Eu așa zic… Din toate experiențele vieții e esențial să alegem doar partea frumoasă!

Lasă un răspuns

