Alexandrina Hristov


O buna prietena mi-a povestit de Alexandrina Hristov… Bineinteles m-am indragostit pe loc de ea… de cantecele ei, de operele de arta…

„Alexandrina Hristov (n. 5 mai 1978, Chișinău, Republica Moldova) este o artistă originară din Republica Moldova. Activitatea sa se leagă de muzică, pictură și poezie. Piesa cu care a devenit cunoscută publicului românesc se numește „Fata merge pe jos”.

Primul album al Alexandrinei se numește „Om de lut” și a fost lansat pe 9 aprilie 2009, reprezentând o colecție de piese vechi și noi. Conform artistei:

„Om de lut este copilul meu, un copil frumos și sănătos, gingaș, mai mult bemol decât major, rafinat și expresiv. Inima omului de lut bate în ritmuri de jazz, soul, funk, electropop. Omul de lut va cânta despre drum, zbor, căutari, vapoare și mare, avioane și ochi verzi, despre dor și insomnie, flori și nervi, Zorro și Făt-Frumos… iubire și cosmos, femei, ploaie și vânt, despre Rege și Regină”

Această prezentare necesită JavaScript.

Sursa wikipedia
4 gânduri despre &8222;Alexandrina Hristov&8221;

  1. nuamblogg zice:

    De la un bun prieten am auzit si eu de ea.. Am doar cateva melodii insa le pretuiesc mult. Daca stii cumva cum/de unde pot gasi toata muzica ei, t rog, spune’mi.. Thanks 😉

Lasă un răspuns

