Trecător….pe strada mea…


La fel cum s-a întâmplat cu toţi ceilalţi, speram să se întâmple şi cu el… man-walking-awaySperam să rămână un simplu trecător pe strada mea… care să nu fi privit în stânga sau în dreapta… Care să-şi fi văzut de drum şi nici măcar urme să nu fi lăsat…

Alţii au reuşit asta… Numele unora… nici nu mi-l mai amintesc acum… Chiar dacă el a trecut pe stradă, în viteză, a lăsat în urmă parfum, lacrimi şi amintiri, pe care nici un alt trecător nu va reuşi să le şteargă… Tot ce ştiu e că, strada mea, era prea frumoasă pentru el……….

Cât a fost aici a făcut-o şi mai frumoasă… Dar pentru ce? Pentru cât timp? Câteva „clipe” din eternitate???

Strada mea e încă deschisă, chiar dacă numai într-un singur sens… Infrastructura ei, e în continuă dezvoltare, cu dorinţa acerbă de a primi noi călători, care să o facă mai frumoasă… Şi ştiu că aşa va fi…

it[3]Dar cea mai dificilă întrebare, care va rămâne în topul nedumeririlor mele este… De ce a intrat pe strada mea? Nu putea să-şi vadă de viaţa lui, fără să se abată din drum? Nu era mai simplu aşa….

Şi… totuşi…..

De ce strada mea e în oraşul lui???

sursa imagine 1

sursa imagine 2

3 gânduri despre &8222;Trecător….pe strada mea…&8221;

  1. Giullie zice:

    Pentru cei care cred ca… as incerca sa „scriu” metafore… sa fac din blogul asta un roman… as vrea sa-i anunt ca nu e asa…
    Ce scriu… scriu din suflet, pentru alte cateva suflete sincere, carora le place ce citesc aici… Nu sunt o umanista, ba din contra… Am prea putine cunostinte legate de literatura…. si cu riscul de a ma repeta… Nu fac arta literara!!!

    E doar un mod… de a-mi exprima gandurile… asa cum poate mintea mea limitata!!!

  2. Andronache Radu zice:

    Daca se va rataci, cu siguranta calatorul tau, va ajunge iar pe strada ta, chiar daca strada ta se afla in orasul lui..

    Eu nu de mult, m’am ratacit in orasul meu natal :)).

Lasă un răspuns

