Vise_Z


// Posted By Iulia Radu on 2 Aprilie 2009

Vise_Z

Ce s-a intamplat? Am adormit…acum cateva minute am inchis ochii. Nu-mi dau seama ce s-a intamplat.

Uite ceasul, este 01:28. Nu au trecut clipe…au trecut ore intregi de cand dorm…Dar adineauri eram aici cu prietenii. Uf!!!…Am visat din nou! Era un vis frumos; eram cu vechii prieteni. Povesteam, cantam. Aaaaaaaa! Dar chitara? Unde am pus-o? A…ramas in vis…Si visul? Unde a ramas?

In inima si in sufletul meu. A fost trimis de cineva sa-mi insenineze gandurile, sa ma bucure…

Se intampla ca din cand in cand sa visam…Nu intotdeauna lucruri frumoase, dar n-am sa vorbesc despre cosmaruri. Vreau sa pastrez pentru o vesnicie visele frumoase.

Dar ce e visul? De multe ori se intampla sa inchidem ochii si sa ne trezim in alte “lumi”. Ne-am dori sa ramanem acolo pentru o vesnicie, dar asa e viata cu ale ei carari. Deschidem ochii si …din nou visam; visam la o viata mai buna, la o viata mai frumoasa. Ne creem propriul univers, cu propriul soare, galaxia noastra in care nu primim meteoriti sau sateliti, ce vor sa rupa tacerea.

Cate suflete din lumea intreaga mai stiu sa visesze? Cate suflete mai au timp sa viseze? Cotidianul ne ofera numai greutati, stres, oboseala, ne impovareaza sufletele. Si toate astea adunate, ne fac mai rai.

Visului i s-au atribuit definitii filozofice, lumea privindu-l ca pe cceva inexplicabil, ca pe o lume nepalpabila…La ce sunt bune lucrurile palpabile, perisabile in timp? Ne ajuta in vreun fel sufletul? Ne implinesc oare menirea printre muritori?

O viata nu poate fi frumosa, daca nu incercam sa visam din cand in cand, sa fugim de lumea reala care ne cam macina. Visul ne face mai curati, mai frumosi sufleteste, ne lasa sa privim deschis catre tot ce ne asteapta!

Imi place sa visez si nu voi renunta la vise…..

Lasă un răspuns

