1. De ce au trecut anii???


Timpul este cel mai necruţător duşman al omenirii… De ceva vreme încoace mă tot gândesc la cât de repede trece timpul… Şi nu mă refer la ore, zile…. NU! Mă refer la ani, la cum se duc anii…

Nu e uşor să te adaptezi situaţiilor, când realizezi că nu mai eşti un copil, că nu ţi se mai permit aşa multe lucruri, pe cât ai crede.

Copilăria este – poate – cel mai frumos dar al lui Dumnezeu pentru omenire. Din iubire se naşte copilul, prin care părinţii săi retrăiesc  perioada aceasta minunată. Copilăria este lumea inocenţei, a candoarei, a minunilor, a tot ceea ce este frumos, lumea fără griji, lumea basmelor, în care cu toţii ne-am regăsit cândva…

Jocul şi iubirea se contopesc în această minunată lume:

Trei feţe

Copilul râde:
„Înţelepciunea şi iubirea mea e jocul”.
Tânărul cântă:
„Jocul şi înţelepciunea mea e iubirea”.
Bătrânul tace:
„Iubirea şi jocul meu e înţelepciunea”.

Lucian Blaga

Din tot ceea ce am trăit până acum…cel mai dor îmi e de copilărie… Îmi e dor de perioada în care îmi era permis orice, de lumea în care credeam în orice.

Mă gândesc la copiii de azi… oare cât de mult vor aprecia peste ani copilăria? Mulţi din ei au uitat de joc, de basm…

Sper că sunt copii în lume care se bucură de copilărie aşa cum trebuie şi care îşi vor aminti cu mare drag de această perioadă….

căci anii trec… şi nimic nu-i mai aduce înapoi…..

Lasă un răspuns

