Scrisoare către MOȘ CRĂCIUN


Dragă Moș Crăciun,

Anul 2011 a fost unul darnic cu mine. Tu, Moșule, ai reușit să-mi citești cam cele mai ascunse gânduri și mi-ai îndeplinit cele mai năstrușnice vise și dorințe, inclusiv faptul că ai reușit să-mi aduci zeci de mii de vizitatori pe blog (poate la anul îmi aduci sute de mii de vizitatori… )

Pentru toate astea îți mulțumesc!!!

Dar… pentru că tu le aduci daruri copiiilor cuminți și pentru că până acum mi-ai arătat că se poate, o să fiu mai exigentă la capitolul dorințe!

Să încerci să vii cu zăpadă, dar numai acum… de sărbători…

Te-aș mai ruga, să încerci… să faci cumva… să nu mai vedem fețe triste în jur sau reacții dure din partea oamenilor. Mi-ar plăcea să văd oameni hotărâți, veseli, împăcați cu sine, debordând de sănătate și cu chef de viață… măcar acum… de sărbători…

Poate tot tu, reușești să ne înveți să nu mai punem accent pe aparență… ci să privim în esență… în prag… de sărbători…

Vreau să te mai rog să mărești dimensiunea temporală, astfel încât să mă pot odihni, relaxa, să pot avea mai mult timp pentru sufletul meu… de sărbători…

Ajută-ne să trăim în pace și liniște, dar… nu numai… de sărbători…

Cu drag și mulțumire,

Iulia Radu

6 gânduri despre &8222;Scrisoare către MOȘ CRĂCIUN&8221;

  1. Pingback: Ajun « Ioan Usca

Lasă un răspuns

