Acasă » fotografie » O după-amiază de iarnă… pe dealuri la BREAZA

O după-amiază de iarnă… pe dealuri la BREAZA


Această prezentare necesită JavaScript.

Cu acest articol particip la „Miercurea fără cuvinte”, joc lasat de Carmen.

26 de gânduri despre „O după-amiază de iarnă… pe dealuri la BREAZA

  1. Ma bucur si eu de fotografiile din Breaza. Talentul tau este real si doresc in continuare sa mai vad peisaje de acolo. Sunt interesata deoarece de 5ani mi-am luat o casuta la Provita de Sus si daca iti doresti alte peisaje si aici este minunat.mi-ar face placer sa ne cunoastem.

  2. Imi doresc sa imortalizez cat mai! multe peisaje din aceasta zona… Si chiar ma gandeam la primavara sa vin si prin Provita… Sa vedem cat imi va permite timpul! Ar fi dragut sa ne cunoastem!

  3. Giullie, cati ani ai si cu ce te ocupi? si pe unde stai prin Breaza? cand vin acasa mi-ar placea, daca iti permite timpul si daca iti face placere, sa ne cunoastem. mi-ar placea si mie sa fac o plimbare pe acele dealuri. unde sunt pozele mai excact facute? sau macar explica-mi cum se ajunge

    • Ca sa ajungi pe dealul respectiv… trebuie sa urci pe strada Plaiului. Zona mai este numită și „La pietriș”… Poate vom merge impreuna… Eu…sunt profesoara de informatica… iar acum sunt si in ultimul an la master… Nu prea am timp liber…dar pentru relaxare… merita o plimbare, pe dealuri, oricand…:)

  4. Am inteles ca lucrezi la master. Eu lucrez la un institut de cercetare de pe malul marii, institut recunoscut de altfel si pe plan international ; poate vei gasi si aici raspunsuri importante care pot contribui la valoarea lucrarii tale de masterat Gina

Lasă un răspuns

