Acasă » fotografie » Miercurea fără cuvinte – Asfințit de primăvară

Miercurea fără cuvinte – Asfințit de primăvară


De-o plumburie-ncenușare
Pe când apusul e coprins
În funebra-nserare,
Zic fără-ntristare
De soarta mea învins:
Salutare,
Cer mare
Și-ntins
Stins.

Stins
Și-ntins
Cer mare,
Salutare,
De soarta mea învins,
Zic fără-ntristare
În funebra-nserare,
Pe când apusul e coprins
De-o plumburie-ncenușare.

(Apus – Alexandru Macedonski)

Jocul a fost inițiat de Carmen.

Vă invit și pe voi să vă bucurați, de acest apus, așa cum am făcut și eu: Mirela, foto de inginer, tu1074, Ioan Usca, Zina, Cristi Milla, A different blog, DRD Emil Calinescu, Gabriela Elena, colțul cu muzica, rokssana.

Și pentru că iubesc apusul, mai găsiți articole despre acesta și aici.

16 gânduri despre „Miercurea fără cuvinte – Asfințit de primăvară

  1. Nu..din păcate nu e la munte, dar mi-ar plăcea să surprind și acolo un apus, de ce nu, poate chiar și un răsărit…
    Oricum… Câmpina e foarte aproape de munte…

Lasă un răspuns

