Miercurea fără cuvinte – Drumeţie pe meleaguri mioritice


 

P.S.: Fotografiile au fost realizate în Săptămâna Şcoala Altfel, într-o drumeţie realizată la Nistoreşti, cartier al oraşului Breaza, iar pentru a proteja imaginea elevilor nu am publicat fotografii cu aceştia.

Ideea unei miercuri linistite a plecat de la Carmen

Tudor Enea, Mirela Pete, ratzone, rokssana, tu1074, ideisiidei, Liviu Bimbea, Ioan Usca

32 de gânduri despre &8222;Miercurea fără cuvinte – Drumeţie pe meleaguri mioritice&8221;

  1. roxanamuntean zice:

    Ce fain! Mi s-a făcut dor de o excursie. Interesantă treaba cu școala altfel, am văzut o grămadă de copii prin oraș săptămâna trecută.
    O zi frumoasă și caldă!

    • Iulia Radu zice:

      Zona aceasta este superbă şi e situată destul de aproape de Câmpina, fiind chiar un cartier al oraşului Breaza… Eu personal mi-aş dori să locuiesc pe dealurile astea.. :))

  2. CARMEN zice:

    salut initiativa „Soala altfel”! felicitari! mi-as fi dorit sa pot si eu participa, superbe peisaje!
    PS 🙂 macar un cartof copt sa fi apucat…
    Happy WW! 🙂

Lasă un răspuns

