Promovări prin articole de suflet


Am tot vazut că a apărut așa ca un  trend, ideea aceasta a promovării blog-urilor, articolelor, prin diverse metode. Și eu, la rândul meu am fost contactată de mai mulți bloggeri ce m-au invitat să particip la rubricile lor de guest-post sau am avut plăcuta surpriză ca alți bloggeri să mă recomande în articolele lor.

Am tot întâlnit pe în lumea aceasta a blogging-ului articole care mi-au plăcut,  care m-au impresionat chiar. De aceea am decis ca în fiecare săptămână să postez câte un articol ce nu îmi aparține (bineînțeles precizând sursa și autorul).

Și pentru că:

voi alege ca joia să postez câte un articol, din blogosferă, ce merge direct la suflet…și voi intitula această idee chiar „Articole de suflet”.

Un gând despre &8222;Promovări prin articole de suflet&8221;

Lasă un răspuns

