Acasă » ganduri » Viaţa nu e decât o dezamăgire…

Viaţa nu e decât o dezamăgire…


Acesta este un articol personal, poate singurul din toate cele de pe acest blog… Dar am simţit nevoia să împărtăşesc cele întâmplate…

După cum spuneam zilele trecute, în mod normal, astăzi ar fi trebuit să îmi susţin lucrarea de disertaţie… Dar iată că acest lucru nu s-a mai întâmplat.

Cu toate că nu îmi face bine să vorbesc despre acest lucru, nu vreau să mint pe nimeni sau să mă ascund într-un fel… În cei doi ani de masterat nu am avut nicio restanţă… Cei apropiaţi mie, ştiu că timpul meu liber din ultima perioadă a fost aproape limitat… Nu îmi caut scuze… De fapt nu prea am puterea să înţeleg ce s-a întâmplat….

Marţi am depus lucrarea, ieri în jurul prânzului finalizam prezentarea… şi încercam să mă pregătesc sufleteşte pentru ziua de azi… Dar am primit un mail prin care eram anunţată că am primit calificativul nesatisfăcător şi că nu voi putea susţine astăzi lucrarea… Motivele… lucrarea mea nu este bine structurată, conţine 2 pagini copiate (în opinia mea este un paragraf, la care am uitat să aduag ghilimelele/referinţele)… iar subiectul a fost tratat cu superficialitate (deşi conţine foarte multe noţiuni teoretice, inclusiv parte de cercetare)…

Durerea mea cea mare este legată de faptul că am fost lăsată să depun lucrarea… Nu sunt un om foarte inteligent, nu aveam pretenţie la o notă mare, ci doar doream să mi se ofere şansa să susţin lucrarea, dacă tot am finalizat-o…

Singura persoană vinovată de toate cele întâmplate sunt eu… şi îmi este extrem de greu să depăşesc momentul…

12 gânduri despre „Viaţa nu e decât o dezamăgire…

  1. mai cum sa zici ca nu esti un om f inteligent? Esti o persoana f inteligenta si isteata! Imi pare tare rau ca treci prin asa ceva. Sistemul nostru de invatamant e de rahat rau, nu esti tu de vina! Chiar daca acum pare vorba goala zicala Tot raul e spre bine,dar e f adevarata si cu timpul o sa cantaresti totul si vei descoperi ca poate a fost mai bine asa. Nu mai fi trista si fruntea sus caci va fi bine! Viata asta e atat de scurta si e pacat sa fim suparati. O sa fie f bine o sa vezi! Te pup si te imbratisez cu drag! si te invit la o cafea cand vii prin Pl si ai timp >:D<

  2. Dar la masterat nu exista un fel de indrumator de lucrare, care sa-ti fi putut atrage atentia din timp la anumite deficiente, asa ca la doctorat, de exemplu ? Eu habar nu am pt ca nu am nici un masterat, daramite un doctorat, dar stiam ca la doctorat exista un indrumator, si credeam ca la masterat poate era la fel.

  3. Iulia, nu fi atat de dezamagita. disertatia nu ne defineste cu nimic, e doar o diploma cu sanse foarte mari in a nu-ti folosi la nimic. eu am amanat-o un an. nu a fost o tragedie.. 🙂

  4. Îmi pare extrem de rău pentru această întâmplare. Cred că te simţi îngrozitor, mai ales că până acum ar fi trebuit să-ţi fi văzut lucrarea şi să fi ştiut ce anume nu-i bine la ea ca să poţi s-o corectezi, eventual. Coordonatorul tău de lucrare trebuie să fie şi el de vină, zic eu. Cât despre tine – cum poţi să zici că nu eşti inteligentă? Eşti, iar privit din afara, lucrul ăsta poate fi mai vizibil pentru noi decât este pentru tine sau cei apropiaţi ţie, care sunt convinsă că sunt obişnuiţi cu inteligenţa ta şi felul tău de a fi şi poate nu apreciază sau nu îţi spun acest lucru. Eu cred că trebuie să depăşeşti momentul, să vezi ce anume poţi să modifici la lucrare, să completezi şi să o depui în sesiunea viitoare. Dacă primul tren a plecat, nu-i o problemă atât de gravă, vin altele, gara nu se mută şi singurul inconvenient este faptul că aştepţi. Dar poţi întâlni oameni interesanţi pe peronul gării aşteptând. Sus inima! O să fie bine, chiar dacă acum nu ţi se pare, o să vezi!

    • Mulţumesc pentru minunatele cuvinte! Uşor, uşor depăşesc momentul. Am învăţat câte ceva din această întâmplare şi sper că aşteptarea aceasta va fi benefică…

  5. Coordonatorul lucrarii de disertatie trebuie sa verifice daca sunt probleme cu structura lucrarii si sa iti spuna daca e ceva in neregula. Problemele sunt si ale masterandului, este munca lui la mijloc, dar acesta are un indrumator. Sper sa iti treaca repede aceasta dezamagire, vei observa ca ai lucruri mult mai importante de facut intre timp, iar lucrarea poate fi sustinuta si in februarie.

    • E drept, lucrarea poate fi susţinută şi în februarie… Dar se putea şi acum… cu un surplus de efort… acum a trecut… rămâne la capitolul amintiri…………..

Lasă un răspuns

