Acasă » ganduri » Prietenie/Sinceritate

Prietenie/Sinceritate


Prietenia poate fi inteleasa ca o profunda apropiere sufleteasca. Oricine doreste sa aiba un prieten bun, caruia sa i se poata destainui. Dar cati dintre noi il poate asculta cu tot sufletul si poate chiar ajuta pe acel „timid”? Timiditatea este o infirmitate. De multe ori relatia de prietenie dintre doua sau mai multe persoane este luata in ras de catre ceilalti. Este de ajuns o privire pentru ca sincerul sentiment de simpatie sa incolteasca. De ce nu stim cu totii sa apreciem prietenia adevarata cu ochii sufletului si nu doar a fizicului? „Un om frumos este o bijuterie care in timp se uzeaza, iar un om bun este si ramane vesnic o comoara.” (sursa aici).

Cine a spus că prietenii adevăraţi nu se pot număra pe degetele de la o mână, mare dreptate a avut! Sentimentul prieteniei, din punctul meu de vedere trebuie să fie în primul rând, unul sincer, bazat pe înţelegere şi comunicare. De multe ori, în viaţă, am descoperit că am prieteni… dar puţini şi nu întotdeauna sinceri. Am considerat mereu că e important să ai prieteni cu care să poţi împărtăşi şi bune şi rele, cu care să te poţi bucura sau pe umărul căruia să poţi plânge. Am astfel de persoane lângă mine, iar acest lucru mă bucură. Dar frământările mele sufleteşti nu îmi dau pace… Cât de sinceri sunt aceşti prieteni? Mai există oameni care să fie sinceri până la capăt?

EU… am nevoie de prieteni, dar mai mult am nevoie de sinceritate!!!

Un gând despre „Prietenie/Sinceritate

  1. Cata realitate simpla si dura uneori ai exprimat in cele cateva cuvinte de mai sus. Prietenii ne sunt asa de rari si ii pretuim ca pe niste comori :).
    Iulia, te rog sa modifici in blogroll linkul catre mine, acum este http://www.ideisiidei.ro/.

Lasă un răspuns

