Fotografia


Am ales azi să scriu câteva cuvinte despre fotografie, unul din hobby-urile mele. Nu sunt foarte documentată în ceea ce priveşte acest domeniu, dar studiez, mă informez. Nu am un aparat de fotografiat performant, dar încerc să imortalizez orice mi se pare interesant, într-un fel sau altul.

Acum ceva timp îmi doream să obţin o certificare în domeniul artei fotografice. Încă nu am renunţat la idee. Îmi doresc foarte mult să achiziţionez un aparat de fotografiat DSLR şi nu exclud varianta iniţierii unei mici afaceri în domeniu. Îmi place mai mult să fiu în spatele aparatului decât în faţa lui.

O să vă prezint acum, o parte din fotografiile pe care le-am realizat în ultima vreme şi pe care le regăsiţi pe blog, într-o formă sau alta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Un gând despre &8222;Fotografia&8221;

  1. bibliodevafiliala3 zice:

    Cea cu flori, unde te vezi de departe, am impresia că am mai văzut-o şi că mi-a plăcut foarte mult şi atunci. Frumoase poze! Felicitări, se spune că dacă faci cu pasiune ceva, atunci acel ceva nu va ieşi decât bine 🙂

Lasă un răspuns

