Superioritate… ?!?!?!?!?


M-am tot întrebat în ultima vreme de ce anume, oamenii au tendinţa aceasta de a-şi manifesta „o anume superioritate” faţă de cei din jur… Nu am ajuns la niciun consens cu ideile şi cu gândurile mele… dar vă spun sincer că toate aceste frământări le am zilnic, văzând tot felul de oameni frustraţi, neîmpăcaţi cu sine….

Oare să fie faptul că simţindu-ne mai slabi, nu dorim să arătăm acest complex… şi transformăm totul într-o formă de superioritate sau chiar inferioritate…

Am putea să lăsăm deoparte toate complexele de personalitate ce ne urmăresc pretutindeni şi să încercăm, ca în viaţa asta măruntă pe care o avem, să demonstrăm că avem fiecare din noi o parte bună… Mi-ar plăcea să nu mai văd în jurul meu, oameni ce privesc lumea de sus…

Să încercăm să lăsăm un lucru cât de mărunt în urma noastră…

Să încercăm să aducem cel puţin un zâmbet, zilnic, celor din jur…

Să nu uităm să visăm…

Să nu uităm de sufletele noastre…

Să lăsăm răutatea şi prostia deoparte…

Să nu ne mai gândim atât de mult cum să le arătăm altora că suntem superiori… pentru că de fapt… scoatem la iveală… IGNORANŢA…

Lasă un răspuns

