Guest post – Vacanţa


Salut, Stefan ma numesc si astazi voi vorbi faptul ca vine iarna. In primul rand sa spun cateva lucruri despre mine. Sunt elev la liceu, in clasa a 11-a si m-am apucat de online prin anul 2009. Totul a inceput ca o pasiune, nu stiam ce si cum, dar cu timpul am aflat multe. Nu prea am avut bloguri, doar site-uri nisate si m-am gandit ca este timpul sa imi fac si eu un blog, unde sa postez cand am chef si ce am chef.
Se simte deja un “sentiment” de iarna, a inceput sa se intunece mai repede, sa fie mai frig si pentru unii scoala este marele dezavantaj. Numai avem timp sa facem nimic, acum la ora 5:30 este deja intuneric si timpul nostru pentru activitati care sa ne distreze nu prea mai exista. Cei care au scoala stiu cel mai bine, cu 6 ore de scoala pe zi, plus teme ne mai raman doar cateva ore, in care ne odihnim sau mai stam putin la calculator, nici nu mai e vorba de iesit afara sau lucruri de genu.
Se apropie foarte repede vacanta de iarna, care incepe de 22 decembrie si se termina pe 13 ianuarie, cea ce inseamna 3 saptamani de relaxare. Trei saptamani in care sa ne distram putin, daca va fi zapada. Pentru unii iarna inseamna vacanta, dar multi nu-si permit o vacanta la munte pe timpul iernii, fiind destul de costisitoare. Stiu ca activitatile ca schiatul sau datul cu sania sunt foarte distractive chiar si pentru cei mai mari.
Anul trecut, zapada foarte mare care s-a “abatut” asupra noastra prin luna februarie ne-a adus multa bucurie pe langa alte cateva zile de vacanta, cand era imposibil sa ajungi la scoala daca stateai la sat. Anul trecut am avut cam cea mai multa zapada din ultimii ani.
Eu astept cu nerabdare iarna, mai ales vacanta. Deocamdata nu am nici un plan pentru aceasta iarna, voi ce planuri aveti?

5 gânduri despre &8222;Guest post – Vacanţa&8221;

Lasă un răspuns

