2012 in review


Am promis că voi realiza un bilanţ al activităţii blog-ului meu, în anul 2012. WordPress.com mi-a citit gândurile şi a realizat o aplicaţie cu ajutorul căreia poţi vizualiza raportul anual al blog-ului tău…

  • Iată că cel mai citit articol al meu din acest an a fost „Smiley faces„.
  • Am postat un număr de 151(152) de articole în 2012, ajungând la un total de 299 (acesta va fi al 300-lea).
  • Cei mai mulţi vizitatori au venit din România, dar am primit vizite din 181 de ţări.

Pentru mai multe detalii vă invit să vizualizaţi raportul creat de WordPress.com.

Am creat în acest an categoria „Articol de suflet„. Am participat la Miercurea fără cuvinte, iniţiată de Carmen, am mai scris pe ici-colo câte un guest-post: (De ce blogguim, Ce mă minunează), dar am avut şi invitaţi care au scris aici.

„The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2012 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

About 55,000 tourists visit Liechtenstein every year. This blog was viewed about 340,000 times in 2012. If it were Liechtenstein, it would take about 6 years for that many people to see it. Your blog had more visits than a small country in Europe!

Click here to see the complete report.

Cea mai mare dezamăgire a mea, legată de acest blog, este faptul că nu reuşesc să scriu mai des… Vă multumesc tuturor celor care m-aţi vizitat, celor care aţi comentat, celor care aţi privit!

Vă urez un an nou plin de împliniri, sănătate, dragoste şi linişte sufletească!

LA MULŢI ANI!

5 gânduri despre &8222;2012 in review&8221;

Lasă un răspuns

