Noaptea dintre ani


artificii-de-revelion-la-sydney_b9289e7389488d

De când mă ştiu, în noaptea dintre ani, chiar la 00:00, încercam să mă gândesc la planurile ce le aveam pentru noul an şi începeam să îmi aştern în gând, fără nicio ordine, diverse dorinţe. Şi tot aşa în fiecare an… cât de nesemnificativă ar fi fost, în fiecare an exista cel puţin o dorinţă „spusă în gând”…

De acestă dată… agitată să fotografiez arificiile, să le spun „LA MULŢI ANI!” celor din jur, am cam uiat de sufleţelul meu şi de dorinţe. Mi-am amintit de planuri şi de anul dificil ce mă aşteaptă, dar a fost un revelion fără dorinţe.

m107547386

Nu cred în toate superstiţiile, dar unele chiar mă macină…

Să lăsăm lucrurile să vină de la sine… şi să luptăm pentru idealurile noastre! Ideea cu dorinţa de la miezul nopţii, la cumpăna dintre ani, m-a frământat puţin, dar acum a trecut şi parcă, nu-mi simt sufletul încărcat emoţional.

Ce atâtea dorinţe…😉

3 gânduri despre &8222;Noaptea dintre ani&8221;

Lasă un răspuns

