Vintage love wallpapers


Fiind februarie, luna în care celebrăm iubirea, m-am decis să public câteva dintre imaginile pe care le-am găsit pe web, pe tema VINTAGE LOVE.

6049e-copy(pp_w1000_h1400) 12882.engagement-Vintage-50-sInspired-1950-s beach-heart-love-vintage-Favim.com-458716 love-vintage-photography-hands-together-hearts scan0002 tumblr_m81vz8BOdf1r4w2rio1_1280 vintage_love_by_rainbow_stele-d4pb2kp vintage-fields-love-shoot9 vintage-louisville-photography-89 vintage-love1 vintage-love-photography-hearts-us-com-129725 vintage-love-simar

4 thoughts on “Vintage love wallpapers

  1. bibliodevafiliala3 spune:

    N-am fost demult pe la tine. N-am avut timp, dar îmi pare sincer rău. Îmi plac mult zilele tale de miercuri în care postezi fotografii. Indiferent cine le face, indiferent de unde le găseşti – ştiu că meritul este a celor care le fac, dar eu, ca bibliotecar, ştiu că sunt preţuiţi şi antologatorii. Iar acestea sunt extrem de potrivite acestei luni în care se sărbătoreşte dragostea (fie ea de inspiraţie americană sau obicei popular românesc). Îmi place mult inima pusă la păstrare.

Lasă un răspuns

