Fericire


Mă vezi zâmbind… atunci să știi că sunt „un optimist convins”!

Poți fi sigur că soarele îmi zâmbește mie și numai mie, dintre norii care plâng. Nu văd umbre întunecate, ci trăiesc în razele curcubeului. Tu îți numeri secundele de fericire din propria-ți viață, pe când eu, învăț să am o stare generală de fericire.

Nu sunt orgolioasă sau egoistă, nicidecum nu este vorba despre asta! Nu vreau să te simți frustrat citind acest articol, ci doar vreau să te fac să înțelegi că având o stare sufletească „de fericire”, „de bine”, poți duce o viață relaxată.

Ieri gândeam diferit… astăzi, vreau doar să mă bucur de tot ce mi se oferă şi să trăiesc viața din plin, iar mâine voi zbura și drumul meu spre împlinire va fi unul lin.

Litoral 2014_ 355

Lasă un răspuns

