Alegerile de zi cu zi


Clipele se măsoară în vorbele ce le spunem sau ce le auzim, în sentimentele ce se nasc în sufletele noastre, în emoțiile ce le trăim și în alegerile pe care le facem.
Toate acestea sunt menite să ne dezvolte experiența de viață, să ne descurajeze sau chiar să ne schimbe cursul natural al destinului. Depinde de fiecare dintre noi, cum privim lucrurile.
Cineva drag, îmi spunea la un moment dat, că tot ceea ce spunem/gândim/facem, se duce undeva, în univers, întorcându-se la un moment dat, înzecit, asupra noastră.
Sunt situații în care suntem nevoiți să luăm o decizie, ce nu ne este tocmai pe plac sau pur și simplu, regretăm alegerea făcută.
În unele momente, mă întreb dacă am luat cele mai bune decizii și ce s-ar fi întâmplat dacă aș fi ales contrariul. Probabil… nu voi afla niciodată ce s-ar fi întâmplat, dacă aș fi luat altă decizie… Şi aşa mă duc cu gândul la incertitudinea permanentă a vieții, a clipei, a timpului. Dar despre asta, am să scriu altă dată.

Lasă un răspuns

