Mi-am ridicat din nou ochii spre cer…


… și am privit spre stele… iar stelele au privit spre mine. girl-lookingS-a „reaprins” conexiunea dintre noi. Mi-am amintit de idealurile mele, de dorințele pe care le aveam cândva…

Obișnuiam să privesc cerul… mai des… Câțiva nori, de pe cerul vieții mele, nu m-au lăsat să-mi ridic privirea. Acum, însă, mi-am făcut curaj și pot privi, dincolo de nori. Mi-am pregătit „tunurile antigrindină” și am să mă bucur de fiecare picătură de ploaie, cu speranța că voi revedea stelele, voi zâmbi și voi recunoaște deschis că viața mea e mai frumoasă decât credeam.

5340eb54c331c569097e0566Ajungem la un moment dat, în viață, în punctul în care avem impresia că știm cu adevărat ce ne dorim. Așa simt eu acum și mă întreb cât va dura această stare (mi-ar plăcea să cred asta în fiecare clipă…). Nu avem niciodată tot ce ne dorim cu adevărat, dar important este să credem, să sperăm și să luptăm.

Privind stelele mi-am reamintit că sunt un om puternic și sunt prea puține lucruri pe lumea asta ce mă pot doborî. Mi-am dat seama că strălucesc pentru noi, că îmi înseninează sufletul, că ne transmit doar sentimente plăcute și chiar dacă fizic sunt aici, cu picioarele pe pământ, mă ancorează cumva, în altă lume, a viselor, a amintirilor, a dorințelor neîmplinite…

surse img: 1, 2.

Lasă un răspuns

