Acasă » fotografie » Mama

Mama


Măicuţo, tu: vecie,
Nemuritoare carte
De dor şi omenie
Şi cîntec fără moarte!

– Grigore Vieru

13 gânduri despre „Mama

  1. Pingback: Lasă, va fi bine! « • Gabriela Elena •

    • Poate ca ai dreptate, nu te pot contrazice. Ideea era ca mi-am dorit sa postez fotografii cu „mama și copilul”. Am vrut cu totul și cu totul altceva, dar nu am găsit… Mi-ar plăcea să îmi sugerezi alte imagini!
      Mulțumesc pentru remarcă!

  2. Pingback: de ziua ta… « Colţu' cu muzică

  3. Pingback: Flori, femei, dragoste şi înţelepciune « • Gabriela Elena •

Lasă un răspuns

