Nu încercați să mă schimbați…


Nu încercați să mă schimbați.. Nu încercați să mă transformați în ceea ce vreți voi să fiu… Nu se va întâmpla!
Nu dați sfaturi celorlalți doar pentru că aveți impresia că ați trecut și voi prin aceleași experiențe de viață, pentru că nu este așa! Nu vă dați de ceasul morții folosind expresii de genul „dacă aș fi în locul tău… ” sau „eu, nu aș proceda niciodată așa… ”

image

Dacă nu poți accepta un om așa cum este, atunci de ce îl mai dorești in preajma ta?
Nicio poveste nu seamănă cu alta… Dacă o persoană trece prin anumite încercări și are un comportament diferit de cel de până atunci, înseamnă că încearcă într-un fel sau altul să depășească situația…
Da… am trăit într-o lume a mea și continui să fac asta…

image

Viața, însăși e cea mai mare provocare… Depinde de fiecare… cum știm să gestionăm momentele frumoase sau mai puțin frumoase…
Învățați să acceptați oamenii așa cum sunt și luați lucrurile ca atare…
Doamne, dă-mi seninătatea să accept lucrurile pe care nu le pot schimba, curajul să le schimb pe ele pe care le pot schimba şi înţelepciunea să le deosebesc între ele. — Cuvinte atribuite lui Friedrich Oetinger (1702–1782) şi lui Reinhold Niebuhr, „Rugăciunea seninătăţii“ (1934)

Lasă un răspuns

