Tu… nu ai fost ca ei…


Tu ai fost diferit… Nu mi-ai dăruit nici stelele, nici luna.
Nu mi-ai promis iubire veșnică. Nici nu ai amintit vreodată de ea. Nu ai folosit cuvinte mari ca să mă cucerești. Parcă nici nu îți doreai asta.
Nu ai făcut niciodată un pas către sufletul meu. Ba chiar ai fugit de mine.
Nici măcar nu ai încercat să cauți încredere în mine, dar ai reușit să o scoți la „suprafață”.

image

Nu mi-ai șoptit nici cele mai credibile gânduri. Nu ai vrut să îmi mângâi, nici măcar o secundă, sufletul.
Și… cu toate astea, mi-ai oferit ceea ce alții caută, aleargă sau luptă o viață întreagă să poată obține…

Mi-ai adus, de nenumărate ori, involuntar, zâmbetul pe buze.
Mi-ai dat puterea să accept viața, cu toate nedreptățile și toate clipele de tristețe.
Mi-ai dăruit, poate, cel mai minunat dar,  momente perfecte… despre care nu aș fi crezut că există…

image

Și așa am realizat că, „nu există viață perfectă, dar există momente perfecte”…

Lasă un răspuns

