5 răspunsuri la „Miercurea fără cuvinte – Ziua Marinei”

  1. Avatarul lui abbilbal

    Frumoase secvenţe de la ziua marinei.

    1. Avatarul lui deniel
      deniel

      unele fotografii sunt din anii trecuti si … foto 4 nici nu este din Romania 😦

      1. Avatarul lui Iulia Radu

        Aşa este! Mulţumesc pentru completări! Fiind “miercurea fără cuvinte“, am renunţat la unele explicaţii. Mi-aş fi dorit să fiu prezentă la evenimente, dar cum nu a fost posibil am făcut “săpături“ în arhivele cu imagini, de pe web, folosind Google….
        Pe viitor poate vom avea parte şi noi de un spectacol aviatoco-maritim precum cel din foto 4.

  2. Avatarul lui CARMEN

    ce imagini! cadre perfecte ale unei serbari deosebite! multumim ca ne faci cunoscut acest eveniment! La multi ani, marinarilor! 🙂
    happy WW!

  3. Avatarul lui ellyweiss
    ellyweiss

    Imi plac mult fotografiile 3,4 si 5. Imi plac vasele cu panze. Foarte frumos!

Lasă un comentariu