Da… pentru că erai lângă mine. Pentru că în fiecare zi, îmi dăruiești a ta iubire…

M-am trezit zâmbind și am realizat că va fi o zi senină și caldă de primăvară… Am realizat că mă voi putea bucura de soare, dar voi încerca să mă bucur și de toooooot ceea ce mă înconjoară…

Mi-e dor de zilele senine, fără stres, în care mă bucuram de orice… O floare, ciripitul unei păsări, râsetele copiilor de la joacă, o melodie dragă sufletului meu, o plimbare în natură îmi vor încânta mereu inima… mă vor înveseli…

În fiecare seară îmi propun să mă întorc în timp, să mă reculeg, să mă gândesc la ceea ce mă face cu adevărat fericită, iar de dimineață să mă pot bucura de lucrurile mărunte ce fac parte din viața noastră, dar pe care de multe ori le ignorăm…

M-am trezit zâmbind și așa îmi doresc să fie mereu… Vreau să învăț să selectez doar ceea ce e frumos și bun… să râd precum un copil ce știe să se bucure de orice…

“Învăţaţi să lăsaţi pe chipul vostru să înflorească un zâmbet, este darul pe care-l oferiţi aproapelui, este darul pe care-l oferiţi întregului Univers!” – Octavian Paler
Sursele fotografiilor aici și aici.

7 răspunsuri la „M-am trezit zâmbind…”

  1. Avatarul lui andra

    ma bucur ca exista oameni care isi dau toata silinta de a scrie astfel de postari felicitari tine-o tot asa :*:*::*:* tare sa te trezesti dimineata :*

    1. Avatarul lui Iulia Radu

      Multumesc! Scriind ce simt… mă gândesc că pot transmite starea mea și cititorilor… 🙂 Chiar și pentru câteva secunde…

  2. Avatarul lui Raki

    Frumoase vorbe iulia :X
    Sper sa iti incepi fiecare zi cu zambetul pe buze 😀

    1. Avatarul lui Iulia Radu

      Mulțumesc! Doamne ajută! Să ne începem ziua zâmbind cu toții!!!

  3. Avatarul lui ideisiidei

    daca toti s-ar trezi cu un zambet pe chip toate zilele ar fi senine 🙂

    1. Avatarul lui Iulia Radu

      Poate ar fi o lume mai bună…

  4. Avatarul lui O noua Leapsa … : DACA ERAM … « Once a student, always a student! – CEL MAI MINUNAT BLOG!

    […] Pirlogea , Iulia Nicolaie (are multe lepse restante, sper sa le preia intr-un final pe toate) , Iulia Radu , Daniel Botea , Horea Badau , Lavi Zu , Anca Popa-Iscu , Ratzone , alexandra , CLM, Crys-Marry , […]

Lasă un comentariu