Uneori… nu am idei, nu ştiu despre ce aş putea scrie pentru a surprinde… Alteori… sunt ceva mai ocupata… Şi de cele mai multe ori rămâne prea puţin timp efectiv în care ma ocup de blog, „aşa cum trebuie”…

Nu ştiu dacă am ales soluţia cea mai bună, dar m-am decis ca atunci când nu am idei, când inspiraţia e mult prea departe de mine, de gândurile mele, când nu găsesc niciun punct de plecare pentru articolele mele, voi continua să public fotografii. FOTOGRAFIA va rămâne una dintre cele mai mari pasiuni ale mele şi îşi merită locul de onoare, aici, pe blogul meu…

Aşadar, azi, aflându-mă într-o mare lipsă de inspiraţie, voi publica o mini galerie de fotografii ce au ca temă „florile de primăvară”.


6 răspunsuri la „Lipsa de inspiraţie înlocuită de fotografie…”

  1. Avatarul lui Rudolph Aspirant

    LOL ! Mie mi-a placut ideea ta (pozele si postul laolalta) !

    (chiar m-a pufnit rasul citind postul respectiv, desi nu stiu daca tu aveai intentia sa fie un anunt neaparat comic)

    1. Avatarul lui Iulia Radu

      Nu… Nu aveam intentia sa fie o chestie comica… Dar chiar ma bucur ca ai reusit sa zambesti… 🙂 😀

  2. Avatarul lui Elly Weiss

    Si florile sunt foarte frumoase…n-au nevoie de cuvinte 🙂

  3. Avatarul lui ideisiidei

    uneori cuvintele sunt de prisos.

    1. Avatarul lui Iulia Radu

      Exact… asta e si parerea mea… mai bine sa las imaginile sa vorbeasca…

Lasă un comentariu