Moment de sinceritate


Blogul acesta a devenit parte din mine, din viata mea, din sufletul meu… Mi se face dor atunci cand nu scriu. Creste numarul de vizitatori, iar eu ma bucur… Dar, de multe ori, ma intreb… ce e in mintea celor ce citesc aceste randuri… Oare care sunt parerile lor sincere despre… blogul Iulia Radu.

Am scris aici cand am fost trista si singura… cand am fost plina de viata si de speranta… De multe ori… am mintit… eram vesela… dar am scris lucruri triste… sau purul adevar… De cele mai multe ori am scris povesti, alteori…mi-am expus pe hartie visele si sperantele… Insa… articolele mele nu au o destinatie precisa… o anumita persoana sau un grup de persoane…

Am scris ca si cum as fi trait unele lucruri… cand… de fapt, poate….doar mi-as fi dorit sa le traiesc astfel…

 Blogul acesta e povestea scrisa de mine… cu personaje… carora le dau o viata… Eu, insami sunt un personaj… port o masca pe scena aceasta…

Aici mi-am creat propriul univers, propria mea lume… cu regulile si ideologiile mele…

Lasă un răspuns

