Ideea unei miercuri linişte a plecat de la Carmen.

 


9 răspunsuri la „Miercurea fără cuvinte – Eforie Sud”

  1. Avatarul lui ellyweiss
    ellyweiss

    Acum cativa ani buni am fost si eu la Eforie Sud. Am avut o vreme excelenta, cazare buna, a fost un sejur frumos.
    Imi plac imaginile, sunt foarte frumoase!

  2. Avatarul lui CARMEN

    🙂 eu am fost câtiva pasi mai încolo, la Olimp 🙂
    frumoase imagini… iubesc litoralul!
    happy WW! 🙂

  3. Avatarul lui aura
    aura

    M-a apucat nostalgia. 🙂

  4. Avatarul lui abbilbal

    Ce mult timp a trecut de când am fost acolo.

  5. […] cu viata Dudus Emme Catalina Platon Gratian Lascu Hero Blue Idei si subterfugii IncaVisez Ioan Usca Iulia Radu Iulisa Just Words Lavi H Masochist Mistocareala Life Mug Nice Personalitate autentica Probiu […]

  6. Avatarul lui adriana

    vacanta placuta!

  7. Avatarul lui Leapșa: Ce iubesc eu? « Suflet vorbitor

    […] Platon, Gratian Lascu, Hero Blue, Idei si subterfugii, IncaVisez, Ioan Usca, Iulia Radu, Iulisa, Just Words, Lavi H, Masochist, Mistocareala, Life Mug, Nice, Personalitate […]

  8. Avatarul lui “Spitalul municipal” de Barbara Harrison « bibliodevafiliala3

    […] cinefil, My violet world, Stefania’s blog, Suflet vorbitor, Teo Negură, Şoseta cu poveşti, Iulia Radu, Imagine continuă, Idei şi idei 45.871459 22.902408 Share this:TwitterFacebookLike this:Like6 […]

  9. […] cu viata Dudus Emme Catalina Platon Gratian Lascu Hero Blue Idei si subterfugii IncaVisez Ioan Usca Iulia Radu Iulisa Just Words Lavi H Masochist Mistocareala Life Mug Nice Personalitate autentica Probiu […]

Lasă un comentariu